Problemele sunt o constanta a vietii, chiar daca incercam sa le ocolim. De obicei se ivesc cand nu ne asteptam si ne prind cu garda lasata. In aceste momente este reconfortant a sti ca avem aproape pe cineva care sa ne asculte problema, care sa ne ofere o parere obiectiva, care sa realizeze o analiza la rece a situatiei, care sa ne indrume, care sa ne sprijine in identificarea solutiilor si in implementarea lor, care sa ne impartasească bucuria succesului  (si amaraciunea esecului). Un partener.

Chiar daca parteneriatul pentru unii are doar valente conjuncturale, am considerat ca deveni partenerul clientului reprezinta ceva mai mult. Mult mai mult. Inseamna a te dedica trup si suflet clientului; a-l intelege si a rezona cu trairile acestuia; a actiona în interesul sau; a-l proteja. Am înțeles că doar astfel pot sa ma ridic la nivelul asteptarilor clientului si sa devin un partener de incredere.


 

MAI MULT DECAT UN AVOCAT,
UN PARTENER...
VIZIUNE

Cinstea, buna-credinta, corectitudinea, profesionalismul, daruirea si abnegatia fata de problemele clientilor sunt doar cateva dintre valorile datorita carora am devenit un partener de încredere al acestora. Acest lucru ma onorează si ma resposabilizează în egală măsură. De aceea consider ca
 

... fiecare client este important.
... fiecare dosar este prioritar.
... fiecare cauză este o provocare.
... fiecare detaliu contează.
... fiecare problemă are soluție.